7 Ekim 2019 Pazartesi

Herbalife Muğla Ofisi 0531 862 49 20

Herbalife çay yağ yakımını hızlandırır. Yağ yakarken de enerji verir. Antioksidan özelliği ile vücudu temizler. Şeftali, Klasik, Ahududu ve Limon aromalı olmak üzere 4 çeşidi var. Herbalife çayı soğuk veya sıcak içebilirsiniz. Su içmeyen birisi için Herbalife yağ yakıcı çay ideal tercih olabilir.

Herbalife Muğla Ofisi 0531 862 49 20

Herbalife Muğla 0531 862 49 20

Herbalife Muğla Şubesi 0531 862 49 20


Paylaş:

3 Yorum "Herbalife Muğla Ofisi 0531 862 49 20"

Yasemin Akgül dedi ki...

Herbalife firması ile 1 sene öncesinde tanıştım. O zamanlar kilo problemlerim varken size ulaştım başta güvenemiyordum internetten birinden ürün almaya fakat siz hem ücretsiz üyelik yapalım şirketten alın ürünlerinizi benim üyelik kodumla üye olunca da size danışmanlık hizmeti yapacağım dediğinizde güven duydum. Sizin sayenizde toplam 26 kilomdan kurtuldum. İyi ki sizinle başlamışım. Şuanda hala gıda takviyesi olarak kullanıyorum sağlığım için.

Adsız dedi ki...

Denizli'de ki en iyi sonuç aldıran yerlerden biri diyebilirim. Çok iyi ilgileniyorlar. 2.5 ayda 21 kilo verdim çok memnunum.

Adsız dedi ki...

Herbalife ile harika sonuçlar aldım özellikle balık yağı muhteşem. Koclugunuz için teşekkür ederim. Ürünler orijinal ve ücretsiz danışmanlık beslenme programı yapıyorlar.